Helpdesk analyst (Budapest)

(RC-6932)

Helpdesk analyst (Budapest)
Jelentkezem az állásra

Megbízónk

Megbízónk az egyik legnagyobb, és legtöbb tapasztalattal rendelkező, világszínvonalú szolgáltatásokat nyújtó nemzetközi pénzintézet budapesti szolgáltatási központja.

Pozíció

Helpdesk analyst
(RC-6932)

Feladatok

  • Felhasználói hozzáférések és jogosultságok beállítása, módosítása és törlése;
  • Adategyeztetés és feldolgozás - telefon, e-mail és formanyomtatványok alapján;
  • Jelszavak létrehozása, módosítása és törlése a felhasználói profilok alapján;
  • Angol nyelvű telefonos és e-mailes kapcsolattartás a régióban dolgozó felhasználókkal és az információ biztonsági csapattal;
  • Hibajelentések összegzése, információbiztonsági riportok lekérdezése;
  • Belső szabályzatoknak megfelelő adminisztráció biztosítása;
  • Közreműködés a folyamatos és minőségi szolgáltatás biztosításában;
  • Részvétel a folyamatok ésszerűsítésében és automatizálásában.

Elvárások

  • Aktív, megbízható ANGOLnyelv-tudás szóban és írásban egyaránt;
  • A külföldre történő szolgáltatás nyújtásához igazodó munkarend tekintetében rugalmasság (4 shift hétköznap: 6:00-14:30; 9:00-17:30; 13:30-22:00; 21:30-6:00, hétvégén 6.00-18.00; 18.00-6.00)
  • Legalább középfokú végzettség, felsőfokú végzettség előny;
  • Pontos és precíz munkavégzés;
  • Terhelhetőség és monotónia-tűrés.

Amit kínálunk

  • Karrierlehetőség a világ egyik vezető pénzintézetében;
  • Fiatalos, dinamikus, profi csapat;
  • Multinacionális környezet;
  • Kiváló karrierépítési lehetőség;
  • Versenyképes jövedelem + cafeteria.

Előnyök

  • Angol mellett spanyol- vagy portugálnyelv-ismeret;
  • Adatfeldolgozó programokban szerzett felhasználói gyakorlat (MS SQL, Access, Oracle);
  • Multinacionális környezetben, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.

Munkavégzés helye

  • Budapest, 8. kerület
Jelentkezem az állásra
Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!